A látszótlag egyetlen problémának számtalan oka lehet és azokat sokféle megoldással lehet kezelni. Tanácsadással közösen kidolgozunk egy kezelési stratégiát és ehhez keresünk szakembereket, így a lehető legnagyobb eséllyel tudunk hatékonyan közbeavatkozni.

Salesdoki tanácsadási szolgáltatás keretében összefogja az egyes szakebmberek munkáját annak érdekében, hogy az összhatás sokkal eredményesebb legyen.

Nézzük meg pár gyakorlati példán keresztül, hogy milyen megfoglamazott problémák mögött milyen okok húzódhatnak meg és arra milyen megoldások születhetnek:

A 16 pontos villamudit során kiderül, hogy több ok is húzódik a háttérben és erre megfogalmazunk konkrét feladatatokat, határidőket és kivitelezési tervet.

Lehetséges okok:

  • Nem kérnek ajánlást
  • A weboldalad forgalma alacsony
  • A weboldaladon senki nem adja meg az adatait, hogy felkerehesd őket
  • Nem vagy jelen a közösségi médiában, pedig a konkurencia onnan szerzi a címanyagot
  • Igazából van elég címanyagod, csak a feldolgozás hatékonysága rossz
  • Nem tudod, hogy a címanyag a rossz vagy a tanácsadók hatékonysága

Lehetséges megoldások:

  • Weboldal megújítás annak érdekében, hogy az oldal látogatók megadják az adataikat
  • Weboldal forgalom növelés online hirdetésen keresztül
  • Weboldal forgalom növekedés tartalom marketig stratégiával
  • Közösségi média kampányok szervezése
  • CC előhívók alkalmzása a címanyag minősítés érdekében
  • Címanyagok kiadásának és a feldolgozás kontrolljának bevezetése
  • Új érdekeltség bevezetése

Szóba jöhető szükséges szakemberek:

  • Webdesigner
  • Web szövegíró
  • Adatbányász
  • Online hírdetési szakértő
  • Call Center
  • Üzleti tanácsadó
  • Közösségi média szakember
  • PR cikk írás szakértő
  • SEO optimaliázló

A felsorolt megoldások sok esetben önmagukban nem elég hatékonyak, ezért több megoldást összehangoltan kell bevezetni. Mint amikor az orvos nem egy hanem több féle gyógyszert ír fel egy kezelés részeként.

Új üzleti folyamat (példa):

  • A megújult weboldalara aktív online hirdetési kampányt indítunk, miközben
  • elkezdjük a tartalomgyártást is, hogy a weboldal látogatók egyre jobb minőségű leadekké váljanak.
  • A weboldalon lehetőséget teremtünk a felíratkozásra.
  • Az ügyfeleket elsőként a Call center hívja fel és
  • az adatokat egy tevékenység menedzselő rendszerbe adja tovább (excel vagy CRM)
  • A vezetők a megkapott címanyagot nem csak kiadják, hanem annak
  • feldolgozottságát folyamatosan nyomon követik, miközben
  • fejlesztik a tanácsadójuk tárgyalás technikáját

Lehetséges okok:

  • Alacsony a motivációs szintjük
  • Rossz a hangulat
  • Rossz a vezetési stílus
  • Hatékonytalan a telefonos script
  • Nem megfelelő a tevákenység kontroll
  • Rossz a célpiac és ezért folyamatosan kudarcra vannak ítélve

Lehetséges megoldások:

  • Üzleti coach segíti az egyéni motiváió megtalálását
  • Tevékenység menedzselő rendszert vezetünk be, amivel tökröt lehet tartani. (ez lehet excel vagy CRM rendszer is)
  • A vezetőket képezzük arra, hogyan kell hatékonyabban motviálni
  • Személyi változásokat kell bevezetni
  • Új érdekeltségi rendszert dolgozunk ki
  • Új terméket vezetünk be

Szóba jöhető szükséges szakemberek:

  • Adatbányász
  • Üzleti Coach
  • Üzleti tanácsadó
  • CRM rendszer szakértő

A felsorolt megoldások sok esetben önállóan nem elég hatékonyak, ezért több megoldást összehangoltan kell bevezetni. Mint amikor az orvos nem egy hanem több féle gyógyszert ír fel egy kezelés részeként

A probléma komplex megoldásaként jellemzően új üzleti folyamat alakul ki. Ez az új üzleti folyamat már 100%-ban az audit során kiderített stratégiai célokat fogja hatékonyan szolgálni, mely figyelembe veszi az aktuális lehetősgeket és piaci környezetet.

Új üzleti folyamat (példa):

  • A megújult weboldalara aktív online hirdetési kampányt indítunk, miközben
  • elkezdjük a tartalomgyártást is, hogy a weboldal látogatók egyre jobb minőségű leadekké váljanak.
  • A weboldalon lehetőséget teremtünk a felíratkozásra.
  • Az ügyfeleket elsőként a Call center hívja fel és
  • az adatokat egy tevékenység menedzselő rendszerbe adja tovább (excel vagy CRM)
  • A vezetők a megkapott címanyagot nem csak kiadják, hanem annak
  • feldolgozottságát folyamatosan nyomon követik, miközben
  • fejlesztik a tanácsadójuk tárgyalás technikáját

Ha maradt még kérdésed, lépj velem kapcsolatba!

Név(Kötelező)