Kisebb vállalkozásoknak kifjlesztett villámaudit gyorsan tud értéket teremteni!

Professzionális üzleti tanácsadás és

értékesítési folyamat fejlesztés

Kíváncsi vagy mire tudod használni a tanácsadást?

A sikeres értékesítés egy jól átgondolt folyamat és stratégia eredménye. Ezt az értékesítési folyamatot és rendszert folyamatosan felül kell vizsgálni, karban kell tartani, fejleszteni kell.

Segítségünkkel ki tudod alakítani a legeredményesebb értékesítési folyamatot és értékesítési stratégiát annak érdekében, hogy az értékesítőid hatékonyabban tudjanak eladni!

Biztos már Benned is felmerültek már ezek a kérdések:

  • Hogyan tudnék több és jobb minőségű leadet generál(tat)ni?

  • Hogyan lehetne hatékonyabban feldolgoztatni a címanyagot?
  • Hogyan érjem el, hogy magasabb díjon adjanak el a kollégáim?
  • Hogyan tudom növelni az egy tárgyaláson eladott termékek számát?
  • Hogyan tudnám jobban kihasználni a meglévő ügyfeleken rejlő keresztértékesítési potenciált?
  • Hogyan lehet egyszerűen mérni az értékesítési eredmények mellett a tevékenységet és hatékonyságot?
  • Hogyan lehetne új értékesítési módszert bevezetni?
  • Hogyan lehetne egyszerűbben használni az IT rendszereket?
  • Hogyan tudnám egyszerűsíteni a saját és a kollégák adminisztrációs feladatait?
  • Hogyan tudnám a költségeimet úgy csökkenteni, hogy az értékesítés ne szenvedje kárát?
  • Hogyan érjem el, hogy a kollégák motiváltabban dolgozzanak?
  • Hogyan tudnám kezelni a kollégák közötti személyi konfliktust?
  • Hogyan tudnék hatékonyabban toborozni?
  • Hogyan tudnám javítani a fluktuációt?
  • Hogyan lehetne elérni, hogy folyamatosan legyenek új ügyfeleink?
  • Hogyan tudnám csökkenteni az ügyfél elvándorlást?
  • Hogyan lehet bevezetni egy ügyfélajánló rendszert?
  • Hogyan tudnék a sajtóban úgy megjelenni, hogy az az értékesítési eredményeimet növelje?
  • Hogyan lehetne új piacra belépni?
  • Hogyan tudom azonosítani és legfőképpen kezelni a vállalkozásom működétetési kockázatait?

Kíváncsi vagy mi a megoldás?

Rendeld meg a 16 pontos értékesítési villámauditot!

Ezzel a gyors felülvizsgálattal egy átfogó tükörképet kapsz a cégedről, annak erősségeiről, gyengeségeiről és lehetőségeiről. Pontosan tudni fogod, hogy jó irányba tartasz-e vagy irányt kell váltani.

Hogyan működik a villámaudit?

A villámaudit során megvizsgáljuk mindazon tényezőket, amik befolyásolják az értékesítési eredményeket. Interjút készítünk azzal az egy vagy több személlyel, aki a teljes értékesítési folyamatot átlátja. A beszélgetések jellemzően egyszeri 1,5 – 3 órát vesz igénybe. Az interjú igény szerint személyesen (Budapesten) vagy online formában zajlik.

Az audit során:

  • Kielemezzük magas szinten a vállalkozásod munkafolyamatait

  • Kjelölünk stratégiai irányokat és

  • Megfogalmazunk konkrét megoldási javaslatokat.

A 16 pontos auditon átbeszélt témakörök:

  • Vízió, Küldetés, Cél

  • Vállalkozás hozzáadott értéke
  • Termék/szolgáltatás paletta
  • Konkurencia, piaci részesedés
  • Meglévő ügyfelek és ideális célcsoport, Stratégiai partnerek
  • Vásárlási és értékesítési folyamatok
  • Vásárlás utáni ügyfélkapcsolattartás, Keresztértékesítés
  • Marketing eszközök
  • Közösségi média megjelenés, mint közösség építés és PR tevékenység
  • Üzleti kockázatok
  • Piac figyelés, ügyfél visszhang elemzés

  • KPI-ok, mérések, CRM használat
  • Költség management
  • HR fejlesztések: Vezetői önképzés, kollégák fejlesztése, képzése, motivációja
  • Innováció
  • Automatizálás

Miért jó ez Neked?

  • Egy külső, objektív szakértő szemüvegén keresztül látod saját vállalkozásod
  • Azonnali feladatokat is meg tudsz fogalmazni, amik már másnap elkezdhetik az eredményeséget növelni
  • Könnyen meg tudod határozni az audit után, hogy milyen további fejlesztésekre van szükséged

  • Felesleges fejlesztésektől kímélheted meg magad, mert a teljes kép után tisztábban fogod látni, mire is van szükséged valójában.

Előzetes félórás konzultáció:

DÍJMENTES

  • Ha szeretnél először jobban megismerni
  • Ha megrendelés előtt részletesebb információkat szeretnél kapni a módszerről
  • Ha meg szeretnéd tudni, hogyan tudod majd hasznosítani a villámaudit eredményeit
  • fél órás interjú egy fővel
  • a villámaudit 16 pontjának és a módszer lényegének bemutatása

16 pontos MINI villámaudit ára: 140.000,-Ft

  • Egyéni vállalkozóként végzed tevékenységed
  • Ha kis céget vezetsz és minden munkafolyamatban operatívan részt veszel
  • Ha nagyobb céget vezetsz és van is konkrét elképzelésed, de a kivitelezés átgondolásához keresel támogatást
  • 2 órás interjú egy fővel
  • a vállalkozás 16 legfontosabb stratégiai kérdésének átbeszélése
  • szóbeli összefoglalás és szakmai vélemény a cég stratégiájáról és lehetséges fejlődési irányairól
  • az iterjún elhangzott kérdések és válaszok írásbeli összefoglalása

16 pontos MAXI villámaudit ára: 320.000,-Ft

  • Egy egész csapat dolgozik a vezetésed alatt
  • Ha szeretnél átfogó képet kapni a céged műkédésének folyamatáról és nem csak a saját szemüvegeden keresztül akarod látni a cégedet
  • 2 órás interjú az ügyvezetővel
  • 2 db interjú a vállalkozás más kulcsszereplőivel
  • a vállalkozás 16 legfontosabb stratégiai kérdésének átbeszélése
  • Írásos összefoglalás és szakmai vélemény a cég stratégiájáról és lehetséges fejlődési irányairól
  • az iterjún elhangzott kérdések és válaszok írásbeli összefoglalása

Időpontot egyeztetek:

Mi történik a villámaudit után?

A villámaudit után fogod látni, hogy mit érdemes fejleszteni és hogyan fog az értékesítőid eredménye növekedni. Jellemzően négy lehetőség közül tudsz választani:

  • Saját hatáskörben tudsz változtatni, feladatokat meghatározni és folyamatokon módosítani, mert van hozzá belső erőforrásod. Nincs más dolgod, mint cselekedni.

  • Rendelkezel már olyan külsős céges kapcsolattal, aki a szükséges fejlesztéseket elvégzik. Ebben az esetben támogatást tudunk adni a külső beszállító és a céged közötti kapcsolattartásban, ha belső szakértői kapacitás korlátokba ütközik

  • Tovább folytatjuk az vizsgálatot, de már tudatosan fogunk elmélyedni egy-egy adott problémában, hiszen tudjuk hogy merre keressük a megoldást

  • Ha nincs kapcsolatrendszeredben olyan szakember, aki segíteni tud, akkor a Salesdoki stratégiai partnerinek szolgáltatásai közül választhatsz

Salesdoki stratégiai partnerei az alábbi területekben profik:

  • Üzleti stratégia és üzleti modellépítés
  • Piackutatás, service design
  • Adatbányászat, adatelemzés

  • Marketing stratégia kialakítás
  • Webdesign és weboldal készítés
  • Marketing szövegírás
  • Hírlevél marketing
  • Reklám és image video  készítés

  • Vásárlási élményt növelő folyamatok automatizálása

  • Digitális aláírás – papírmentes üzleti folyamatok
  • SEO optimalizálás és linképítés
  • CRM rendszer építés
  • Google Ads és Facebook hirdetés
  • IT tesztelés oktatása és/vagy kivitelezése

  • Call center üzemeltetés
  • Business Coach
  • DISC személyiség elemző eladástechnika
  • Vezetői döntés támogatás

  • Projekt menedzselés
  • Interim menedzsment

Így néz ki a teljes folyamat:

Kapcsolat felvétel

16 pontos Villámaudit

Feladat meghatározás

Eredményes kivitelezés

Tedd meg az első lépést és egyeztess időpontot: