A látszótlag egyetlen problémának számtalan oka lehet és azokat sokféle megoldással lehet kezelni. Tanácsadással közösen kidolgozunk egy kezelési stratégiát és ehhez keresünk szakembereket, így a lehető legnagyobb eséllyel tudunk hatékonyan közbeavatkozni.
Salesdoki tanácsadási szolgáltatás keretében összefogja az egyes szakebmberek munkáját annak érdekében, hogy az összhatás sokkal eredményesebb legyen.
Nézzük meg pár gyakorlati példán keresztül, hogy milyen megfoglamazott problémák mögött milyen okok húzódhatnak meg és arra milyen megoldások születhetnek:
A probléma komplex megoldásaként jellemzően új üzleti folyamat alakul ki. Ez az új üzleti folyamat már 100%-ban az audit során kiderített stratégiai célokat fogja hatékonyan szolgálni, mely figyelembe veszi az aktuális lehetősgeket és piaci környezetet.
Új üzleti folyamat (példa):
- A megújult weboldalara aktív online hirdetési kampányt indítunk, miközben
- elkezdjük a tartalomgyártást is, hogy a weboldal látogatók egyre jobb minőségű leadekké váljanak.
- A weboldalon lehetőséget teremtünk a felíratkozásra.
- Az ügyfeleket elsőként a Call center hívja fel és
- az adatokat egy tevékenység menedzselő rendszerbe adja tovább (excel vagy CRM)
- A vezetők a megkapott címanyagot nem csak kiadják, hanem annak
- feldolgozottságát folyamatosan nyomon követik, miközben
- fejlesztik a tanácsadójuk tárgyalás technikáját