Keresés a BLOG tartalmak között
Villámaudittól az eredményes kivitelezésig
A látszótlag egyetlen problémának számtalan oka lehet és azokat sokféle megoldással lehet kezelni. Tanácsadással közösen kidolgozunk egy kezelési stratégiát és ehhez keresünk szakembereket, így a lehető legnagyobb eséllyel tudunk hatékonyan közbeavatkozni. Salesdoki tanácsadási szolgáltatás keretében összefogja az egyes szakebmberek munkáját annak érdekében, hogy az összhatás sokkal eredményesebb legyen. Nézzük meg pár gyakorlati példán keresztül, hogy milyen megfoglamazott problémák mögött milyen ...
Konkurencia elemzés
Tulajdonképpen ki is a konkurencia? A konkurencia klasszikus értelemben azok a vállalkozások, amelyek hasonló tevékenséget végeznek hasonló ügyfélkörben. Ha például Te egy gyermekfejlesztéssel foglalkozó vállalkozást üzemeltetsz, akinek az ügyfélköre a Te telephelyed körüli 15 km, akkor az ezen a hatókörön belül lévő másik gyermekfejlesztő központ konkurencia, de 150 km-re fekvő hasonló vállalkozás már nem az. Ettől kicsit tágabb értelemben ...
Üzleti adatok elemzése
Mik azok az üzleti adatok? Üzleti adatoknak nevezzük minden olyan információt, amely a vállalkozás végzésével kapcsolatban keltkezik. Ilyenek az ügyfelek adatai, a vásárlási adatok, a költség adatok stb.. Ezeket az adatokat sajnos nem lehet egy helyről összeszedni és nem is lehet egy helyen tárolni, mert olyan sokféle adat létezik. De ezzel nincs is semmi baj, hiszen szerencsére nincs szükségünk ...
Célok elérésének ütemezése
Mi az az "ütemezés"? Az "üzleti célok meghatározása" bejegyzésben már beszéltünk a cél időbeli megfogalmazásáról, ami azt jelenti, hogy minden meghatározott célnak kell egy konkrét határidejének lenni. Ez azonban kevés a cél eléréshez, azt le kell fordítani rész célokká, meg kell határozni az oda vezető utat. Ez más néven az "ütemezés". Milyen módszerrel lehet jól ütemezni? Az ütemezés ...
Szolgáltatási termékpaletta meghatározása
Milyen tényezők befolyásolják a szolgáltatási termékpalettádat? Elsőre azt gondolod, hogy nem egy bonyolult kérdés: van "X" típusú termékpalettád, vagy "X" tudásod egy adott szolgáltatáscsoportból és azt fogod árulni. Kész is a szolgáltatási paletta. Ezt kell megjeleníteni a weboldalon és ezt kell minél ügyesebben reklámozni. Sajnos ettől kicsit bonyolultabb a helyzet, mert az, hogy milyen termékeket/szolgáltatásokat kínálj az sokkal több tényezőtől ...
Logó és arculat tervezés
Mi az a "logó"? A logó egy cég, szervezet, áru vagy szolgáltatás azonosítására szolgáló egyedi, jól felismerhető jel. A logó elsődleges célja a megkülönböztetés, az egyértelmű jelölés megkönnyíti a tájékozódást a piac szereplői között. Az arculat alapja a jól megtervezett logó. A vállalkozásod logója, a céged grafikai arculata nem kiadás, nem költség, hanem megtérülő befektetés. Miért fontos az ...
Árstratégia kialakítás
Milyen tényezők befolyásolják az árakat? Az, hogy milyen áron add el a terméked vagy szolgáltatásod az sokkal több tényezőtől függ mint gondolnád. Természetesen különbség van termék és szolgáltatás árának meghatárazásakor, hiszen a termék esetén erősen befolyásoló tényező a beszerzési érték, de az alapelvek mégis ugyanazok. Egy termék eladásánál az ár jelen cikkben szinonímája a termékre rátett haszonrátával. Nézzük mi minden ...
Weboldal készítés profi módon
Kell egyáltalán weboldal? A kérdés jogos! Nem kell mindenkinek weboldal! Minden attól függ, hogy milyen üzleti célt szeretnél elérni! Ha meg tudod fogalmazni mi a célod, akkor megmondom, hogy egy weboldalra van szükséged, vagy elegendő egy facebook oldal, Instagram vagy esetleg TikTok fiók? Az üzleti cél megfoglmazásáról a Konkrét üzleti célok megfogalmazása bejegyzésben olvashatsz többet. Mit kell tudnia ...