Keresés a BLOG tartalmak között
Üzleti célok meghatározása
Mit jelent az üzleti életben a cél? Ahhoz jobban megértsük mi a "CÉL", először tisztázzuk mi nem az: "Több ügyfelet szeretnék" "Jobb akarok lenni a konkurenciánál" "Profitot akarok termelni" Ezekkel az általában használt megfogalmazásokkal az a baj, hogy nem felelnek meg az alapvető kritériumoknak, így igazából sohasem lehet őket elérni Milyen kritériumoknak kell megfelelni? Három alapvető kritérimot teljesíteni ...
Siker mérőszámainak meghatározása
Milyen adatokat kell mérnünk? Mondhatnánk egyszerűen, hogy mindent, de azzal nagyon el tudunk tévedni az üzleti életben! Egészen nagy vállalatok komoly szakemberei beleesnek gyakran abba a hibába, hogy minden adatot elkezdenek gyűjteni (forgalom összetétele, ügyfelek vásárlási szokásai, online hirdetések eredményei stb.) majd a végén csodálkoznak, hogy nagyon sok munkával ugyanott tartanak, mintha nem mértek volna semmit és nem lenne semmilyen ...
Saját erősségek feltérképezése
Határozd meg a vállalkozásod "hozzáadott értékét"! Mi is az a "hozzáadott érték"!? Hozzáadott értékről közgazdasági értelemben akkor beszélünk, amikor a vállalkozásod tevékenysége során egy termék vagy egy szolgáltatás értéke növekszik. Hangsúlyozom, hogy az értéke és nem az ára! Az, hogy ezt a megnövekedett értéket mennyiért tudod eladni az sok tényezőtől függ. Erről olvashatsz többet a Árstratégia kialakítás bejegyzésben. Vegyünk ...