Szeretnél kevesebbet foglalkozni az IT és marketing szakértőkkel?

Jobban kellene megszervezni a belső értékesítési folyamatokat, de nem tudod hogyan?

Van megoldás!

Professzionális üzleti tanácsadás és projekt management!

Ismerős kihívások!?

  • IT rendszerek működése és fejlesztése

A cégvezetők és az értékesítési szakmában dolgozó vezetők számára az egyik legnagyobb kihívás, hogy megértessék magukat az IT szakértőkkel. Számukra sok esetben a számítógépek és szoftverek csak a „szükséges rossz”, amit muszály használni.

Egy elvárásuk van az IT rendszereiktől:

„Működjön! Tegye azt, amit elvárunk tőle!”

Ezzel szemben az IT szakértők azt várják, hogy egész pontosan mondják el nekik, hogy mi is az elvárás? Részletekkel „untatják az üzletet”. A két nézőpont szinte feloldhatatlan, pedig nem az…

  • Online marketing

A helyzet nagyon hasonló akkor is, amikor az online megjelenésről kérdezem meg a cégvezetőket, értékesítési vezetőket. Kb. ilyen elvárásokat szoktam hallani:

„Fizetem a hirdetést és jöjjön az üzlet”;

„A közösségi médiában szeressen mindenki”;

„A weboldal legyen szép!”

A marketinges szakértők pedig mind szépen elmesélik, hogy amit ők tesznek azt soha senki nem tudta volna jobban csinálni és az ő módzserük a „szent grál”. Mindeközben mindenki másra esküszik és másban látja a „tuti” megoldást és ezzel összezavarják a megrendelőt, az „üzletet” Elég nehéz eligazodni a sok lehetőség között: tartalom marketing, a kereső (SEO) optimalizálás, UX design, Service design kutatás, Google Adwords, Fscebook, Instagram, Pinterest, TIKTOK és folytathatnánk a sort.

  • Belső szakértelem hiány

Egyrészt a legtöbb cégben sajnos nincs rá elég kapacitás, hogy alkalmazzanak olyan szakembert, aki a saját szakterületéhez is kiválóan ért és közben az IT, a marketing vagy az értékesítési területek valamelyikéhez is érdemben hozzá tud szólni.

Másrészt a külső beszállítótól nem várható el, hogy a Te belső folyamatidat kezelje. Sok esetben nem a külső beszállítóval van a probléma, hanem a megrendelő cég szervezete képtelen befogadni az újat. Nézzünk pár példát:

  • Hiába vásárolunk meg egy szuper CRM rendszert, ha a kollégák nem kezdik el használni.
  • Hiába generál a marketing ügynökség megfelelő mennyiségű és minőségű leadet, ha nincs aki felhívja az ügyfelet
  • Hiába panaszkodik az üzlet, hogy „rossz a rendszer” ha nincs, aki kinyomozza a hiba valódi okát. (Tapasztalatom szerint 50%-ban nem a rendszerben van a hiba, hanem a felhasználók nem tudják azt jól használni.)

Ilyen esetekben a belső folyamatokat kell rendbe tenni!

Miben tudok Neked segíteni?

Téged képvisellek!

„Tolmácsolás”

Üzleti tanácsadás
  • Lefordítom „IT nyelvre” a valós üzleti igényeidet.
  • Elmagyarázom egyszerűen a lehetőségidet mindenféle túlbonyolított szakmai magyarázatoktól mentesen.

minőségbiztosítás

  • Szakmalig ellenőrzöm az IT és marketinges cégek által biztosított szolgáltatásokat.
  • Képviselem a céged érdekeit.
  • Projektvezetőként támogatom a kivitelezést.

tanácsadás

Online megjelenés
  • Megtervezem azt, hogy milyen szolgáltatásokra is van egyáltalán szüksége a cégednek.
  • Támogatlak a beszállító választásnál.
  • Megszervezem a cég belső folyamatait.

Miben tudok Neked segíteni?

Téged képvisellek!

„Tolmácsolás”

  • Lefordítom „IT nyelvre” a valós üzleti igényeidet.
  • Elmagyarázom egyszerűen a lehetőségidet mindenféle túlbonyolított szakmai magyarázatoktól mentesen.

minőségbiztosítás

  • Szakmalig ellenőrzöm az IT és marketinges cégek által biztosított szolgáltatásokat.
  • Képviselem a céged érdekeit.
  • Projektvezetőként támogatom a kivitelezést.

tanácsadás

Online megjelenés
  • Megtervezem azt, hogy milyen szolgáltatásokra is van egyáltalán szüksége a cégednek.

  • Támogatlak a beszállító választásnál.

  • Megszervezem a cég belső folyamatait.

Hogyan fogunk együtt dolgozni?

Első találkozás

Megismerem a vállalkozásod és meghatározzuk miben tudok Neked/Nektek segíteni

Szerződés kötés

Vállalkozói megbízási szerződést kötünk, ami részletesen tartalmazza, hogy mit fogsz kapni és ez mennyibe fog kerülni.

Stratégia alkotás

Az első stratégiai találkozónk alkalmával mélyebben megismerem elképzelésed, tevékenységeidet, kihívásaidat, céljaidat. Ekkor pontosítjuk a kivitelezés részleteit.

Feladatok meghatározása

Tekints úgy a megbízásra, mint egy projektre, ahol vannak konkrét célkitűzések, feladatok, felelősök határidők, rendszeres találkozások, visszamérések stb.

Kivitelezés

A megbeszéltek szerint rendszeresen tartom a kapcsolatot a kijelölt belső kollégákkal és a külső beszállítókkal.

Lépj velem kapcsolatba!

Mondd el milyen helyzetben vagy, mit szeretnél elérni és én megmondom, miben tudok segíteni!

Papp Lajos
Papp Lajos
“Salesdoki” – Értékesítés támogatási szakértő

Díjmentes érdeklődés

Az űrlap kitöltésével hozzájárulok a megkeresésemhez!